Fodterapeut i Vanløse
Ny adresse fra 1. maj 2026
Mere end 20 års erfaring som fodterapeut
Klinikken drives af Faouzia. Jeg er uddannet statsautoriseret fodterapeut fra Fodterapeutskolen i 2003, med mere end 20 års erfaring inden for professionel fodbehandling. Jeg er uddannet til at give dig råd, vejledning og ikke mindst behandle dine fodproblemer.
Jeg tilbyder kvalitetsbehandlinger i rolige og indbydende omgivelser i Vanløse.
Her er dine fødder i trygge og professionelle hænder.
Almindelig fodbehandling
- Klipning af negle
- Slipning af almindelige, forhornede og fortrykkede negle
- Oprensning af negleomgivelserne
- Beskæring af hård hud
- Fjernelse af ligtorne
- Fjernelse af hælrevner.
500 kr.
Kompliceret fodbehandling
- Klipning af negle
- Slipning af almindelige, forhornede og fortrykkede negle
- Oprensning af negleomgivelserne
- Beskæring af hård hud
- Fjernelse af ligtorne
- Fjernelse af hælrevner
-
Betændelseslommer
-
Svær psoriasis
-
Svære fortykkede negle
-
Fodsår
600 kr.
Tillæg
- Lak – En farve
- Lak – Fransk
- Massage 15 min
Udkørsel
- Fra 120-150 kr
Gavekort
- Køb 2 behandlinger – spar 50% på anden behandling – 750 kr
- Gavekort 5 behandlinger – spar 20% – 2.100 kr
Eller beløb efter eget ønske.
Central beliggenhed og nem adgang
Min Fodklinik
2720 Vanløse
Fri parkering
Bus, tog og metro
Bus – 26, 19 samt 68.
Tog – Vanløse Station (ca. 12 min. gang)
Metro – Vanløse Station (ca. 12 min. gang).
Book tid
Send en sms til 45 26 54 07 08

Professionel fodbehandling med fokus på dig
Ofte stillede spørgsmål
Hvad koster en almindelig fodbehandling?
En almindelig fodbehandling hos Min Fodklinik koster 500 kr.
Kan jeg få tilskud fra Sygesikring Danmark?
Ja, gruppe 1 og 2 medlemmer kan få tilskud fra Sygesikring Danmark.
Min Fodklinik – mine fødder og tånegle elsker at komme der
For næsten 7 år siden købte jeg en deal hos Downtown til Min Fodklinik. Det er det bedste jeg har gjort for mine fødder og mine tånegle. Indehaveren, Faouzia har siden tryllet med mine fødder og tånegle til min fulde tilfredshed.
For et par år siden ville min kone også gerne prøve og vi får med faste mellemrum altid behandlet vores fødder på bedste vis.
Prisen er også OK. Min Fodklinik har en god Klippekortsordning, så en behandling kan købes for under 400 kr. pr. gang. Både min kone og jeg benytter os af dette favorable tilbud.
Min Fodklinik kan varmt anbefales.
Fantastisk behandling!
Ikke kun var selve fodbehandlingen fantastisk, ligeledes var omgivelserne behagelige at være i – både klinik og behandler. Jeg ankom med baby, hvilket Faouzia var utrolig imødekommende over for. Mit nye behandlingssted.
Professionel
Faouzia er så venlig og professionel. Mange tak for god behandling. Bedste fodterapeut jeg har haft. Kan varmt anbefales. 5/5
Kærlig hilsen Nazli
Frøken grundig
Faouzia er virkelig god til sit job.Hun bruger en hel time på dine fødder og gør det grundigt og behageligt. Ikke mindst kommer hun med gode råd og vejledning til at forebygge hård hud og ligtorne.Mine bedste anbefalinger.
Jeg kunne ikke drømme om at gå til andre end Faouzia
Hun er simpelthen den bedste og mest grundige fodterapeut. Hele familien er med årene blevet stamkunder. Lige fra min gamle mor til teenageren.
Jeg kan på det varmeste anbefale Min Fodklinik og Faouzia. Hun er mega dygtig.
Min Fodklinik for den bedste fod behandling
Hos Min Fodklinik for man den bedste behandling.
Ingen stress eller pres, Faouzia tager den tid der skal bruges. Hun er meget grundig og man føler sig i sikre hænder. Jeg ankom med mine ømme føder og nærmest fløj derfra bagefter. God sundheds råd er gratis. Efter flere behandlinger er jeg en fan. TAK!
En oplevelse ud over det sædvanlige. I Min fodklinik er du og dine fødder i…
I Min fodklinik er du og dine fødder i rigtig gode hænder og godt humør 😉
Jeg har været hos Faouzia par gange, og må bare sige, at det er den aller bedste behandling jeg har fået.
Faluzia er meget dygtig til sit fag, er hjælpsom, informativ, grundig, ærlig og generøs med sig selv. Går gerne derfra med nye ide’er og gode indput til selv kærlighed.
En dejlig oplevelse hver gang, og en hel time, hvor jeg og mine fødder bliver nusset om 😉
Fremragende fodteraput Faouzia
Den bedste Fodteraput der findes i miles i kreds, jeg bor i Helsingør og bruger gladelig 1.5 time i transport hver vej for at få ordnet mine problem tånegle, meget hård hud samt ligtorne.
Her er ingen stress og jag, samtidig er det billigere end hvad jeg kan få gjort på andre klinikker.
Så book endelig tid hos Faouzia og mærk forskellen når du går derfra.
Happy Feet
En behandling hos Faouzia kan varmt anbefales
Udover et meget højt fagligt niveau i fodterapien, får du også gode råd og vejledning omkring sundhed og velvære.
En virkelig god og professionel…
En virkelig god og professionel behandling. Faouzia er en fornøjelse at tale med og man kan mærke, hvor meget hun brænder for sit fag. Kan virkelig anbefales😍🥹
Skøn behandling og meget dygtig!
Jeg giver 5 stjerner til Faucia, da hun som den eneste har hjulpet med at fjerne en ligtorn jeg har døjet med i flere år. Jeg har været hos mange fodterapeuter og gået fast et sted hvor den kun blev holdt nede i et par uger, indtil den kom igen.
Af hjertet tak ❤️
Faouzia er en sød og snakkesalig kvinde…
Faouzia er en sød og snakkesalig kvinde der brænder for sit arbejde 🔥
Behagelig oplevelse med masser af gode råd, vejledning og god behandling trods mine besværlige fødder 🙏
Jeg fik en gave til en fodbehandling hos Faouzia
På trods af at det er min første gang har det været en rigtig hyggelig og sjov behandling. Jeg fik gode råd og et godt grin undervejs.
Super god behandling
Super god behandling. Det var første gang jeg prøvede det og alt spillede. Det var mere som en hyggelig samtale i en time og så var fødderne som en babys.